افتتاح کافه کتاب مدرسه ما

کافه کتاب مدرسه ما با اهداف علمی، آموزشی، تربیتی رسماً کار خود را آغاز کرد و تاکنون با آماده سازی فضای مناسب امکان مطالعه دانش آموزی، برگزاری جلسات مشاوره و روانشناسی، تمرین دانش آموزان برای مسابقات قرآنی و …، همچنین جهت تشکیل بعضی از کلاس ها باهدف تغییر روحیه دانش آموزان و ارتباط بیشتر آنان با درس هایی همچون ریاضی و فضایی مناسب جهت پذیرایی ازمهمانان آموزشگاه فراهم کرده است.
به گزارش تبار، دبیرستان دخترانه امام حسین (علیه السلام) دوره دوم، مورخ 25 دی ماه 1398 برای اولین بار در شهرستان اقدام به راه اندازی کافه کتاب در آموزشگاه نمود. این طرح که با اهدف زیر، در آبان ماه سال جاری برنامه ریزی و در فاز اولیه خویش آغاز به کار نمود، در آذر ماه با تکمیل فرآیند فضاسازی با حضور مدیریت محترم دکترآبان و معاونت محترم پرورشی موسسه، رسماً شروع به کار نمود.
اهداف این طرح به به شرح ذیل می باشد:
– افزایش آمار مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان مدارس غیردولتی که عموما وقتی برای مطالعه جانبی ندارند و این مهم برای آنها و والدینشان حائض اهمیت نیست.
– تغذیه سالم دانش آموزان
– افزایش نشاط دانش آموزان
– ایجاد فضای جذاب و آرامش بخش جهت کلاس های مشاوره تحصیلی و مشاوره والدین
– معرفی جایگزینی مناسب و محلی سالم برای جشن های تولد و … به جای کافی شاپ های سطح شهر زیر نظر خود آموزشگاه
– شبیه سازی فضاهای دانشگاهی در جهت تقویت شخصیت و کمک به رشد شخصیتی دانش آموزان
– ایجاد فضای مناسب و مرتبط برای مشارکت دانش آموزانی که خارج از ساعات آموزشی برای خرج تحصیلشان، در اماکن مختلف مشغول به کار بودند.
انتهای پیام/

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20